
راه، راهنمای خدمات مردمی اربعین
راه، پنجره واحد ارائه خدمات مردمی پیادهروی اربعین است. زائران می توانند براساس موقعیت مکانی خود، نزدیکترین خدمات مورد نیاز را یافته و با ارائه دهندگان خدمت ارتباط بگیرند. خدمتدهندگان مردمی اربعین می توانند خدمات خود اعم از اسکان، اطعام و تغذیه، اماکن زیارتی، خدمات سلامت، کاروان زیارتی، حمل و نقل، مراسمات، سوغات را به رایگان در راه معرفی نمایند و با زائران در ارتباط باشند.
راه، پنجره واحد ارائه خدمات مردمی پیادهروی اربعین است. زائران می توانند براساس موقعیت مکانی خود، نزدیکترین خدمات مورد نیاز را یافته و با ارائه دهندگان خدمت ارتباط بگیرند. خدمتدهندگان مردمی اربعین می توانند خدمات خود اعم از اسکان، اطعام، جابجایی و سفر، خدمات سلامت و ... را به رایگان در راه معرفی نمایند و با زائران در اتباط باشند.
خدمات راه برای زائران: (نرم افزار تلفن همراه)
یک. ارائه پنجره واحد، برای جستجوی نزدیکترین خدمات در مسیر سفر به عراق برای زیارت اربعین در دستههای اسکان، اطعام و تغذیه، اماکن زیارتی، خدمات سلامت، کاروان زیارتی، حمل و نقل، مراسمات، سوغات و ... .
دو. امکان مشاهده مکان مواکب و دیگر خدمات دهندگان بر روی نقشه و مسیریابی هوشمند به مکان خدمت.
سه. امکان تماس با ارائه دهندگان خدمت.
چهار. امکان درخواست و رزرو خدمات نظیر اسکان، پارکینگ از خدمات دهندگان.
پنج. امکان نشانهگذاری و ذخیره خدمات مورد نظر و مراجعه آفلاین به آن.
شش. امکان ارائه گزارش برای بهبود ارائه خدمت.
خدمات راه برای خادمان و ارائه دهندگان خدمت به زائرین:
یک. ثبت رایگان خدمات در دستههای مختلف خدمت (همه میتوانند به میزان توانمندی خود، خادم زائران باشند)
دو. امکان جانمایی خدمت بر روی نقشه برای سهولت در یافتن مکان خدمت.
سه. امکان ثبت ظرفیت خدمت و مدیریت میزان باقیمانده ظرفیت.
چهار. امکان مدیریت درخواستهای زائران و مدیریت رزرواسیون.
پنج. امکان ثبت ورود و خروج زائران برای خدمتدهندگان اسکان.
شش. امکان مدیریت فرآیند ثبت نام برای کاروانها و مدیریت حمل و نقل.
خدمات به سازمانها:
یک. اطلاع از گردش خدمات اربعین و گزارش از فرآیند خدمات.
دو. نظارت و تائید خدمات دهندگان.
سه. امکان اتصال با دیگر سامانههای ارائه خدمات اربعین.